Dia Otel Programı...
Otel programı DİA HoReCa programı ile geliştirilmiştir. Bu program ile farklı modüller üzerinden işletmelerinizi basitçe, sıkınca çekmeden ve hızlı bir şekilde işletmeleriniz yönetebilirsiniz. DİA’nın otel yönetim sistemi üzerinden bir ya da birden fazla otelinizi kontrol edebilirsiniz. Otel Yönetimi ile Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan-Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Programı, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları gibi tüm istekleriniz online sistem üzerinden hızlı bir şekilde karşılanır.
Otel Yönetimi
- Grup Otel Yönetimi
- Acente ve Kontrat Yönetimi
- Oda Yönetimi
- Housekeeping İşlemleri
- Santral ve Görüşme Takibi
- Restoran, Bar Pos Sistemleri
- Gelir Kasa İşlemleri
- Müşteri Folyo Takibi
- Doluluk Kontenjan Satış Analizleri
- Gelir – Gider Analizleri
- Detaylı Grafik ve Tesis Raporlamaları
- Restoran Entegreli Kullanımı
- Hizmet Rezervasyon İşlemleri
- Polis Listeleri ve Gün Sonu İşlemleri
- Maliye Listeleri
- Muhasebe Yönetimi
- İnsan Kaynakları
Avantajaları :
- Rezervasyon, check-in, check-out gibi tüm ön büro işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
- Müşteri ödemelerini, çıkış ve rezervasyon durumlarını etkin ve anlık raporlama sayesinde kontrol edebilirsiniz.
- Acentalarınızı tek bir sistemden yönetebilir, tahminleme sayesinde acenta performanslarını ölçebilirsiniz.
- Satış analizlerinizi yaparak doluluk ve kontenjanlarınızı takip edebilirsiniz.
- Gelirlerinizi ve giderlerinizi tek modül üzerinden analiz edebilirsiniz.
- Odalarınızın temizlik durumlarına göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.
- Muhasebe entegrasyonu ile günlük, aylık ve yıllık verilerinizi kontrol edebilirsiniz.
- Misafirlerinizin memnuniyetini ölçmek amaçlı anketler uygulayabilirsiniz.
- İşe alış ve işten çıkarma süreçlerini, çalışanların bilgilerini, çalışan puantaj işlemlerini koordineli bir şekilde yönetebilirsiniz.