• Call Us: +90 232 441 16 61
  • Email: info@fonetsan.com.tr
  • Office Hours: 09:00 - 18:00

Warning

This article or modules on this page were created by a demo user account which is no longer in existence.
Please edit the article and assign a new user

Bulut Bilişim’in Geleneksel BT Altyapısından Farkı Nedir?

BT altyapısı ticari faaliyetlerin sorunsuz, yüksek performans ve düşük maliyetlerle yürütülmesinde hayati bir rol oynamaktadır. Ayrıca mevcut altyapının her ne kadar istikrarlı olursa olsun, dijitalleşme ile birlikte devamlı değişim ve gelişim içerisinde olan çevre koşullarına da uyum sağlaması gerekmektedir. Dijital dönüşümün hızlanması ile değişen iş modelleri de işletmelerin geleneksel altyapı yerine bulut sağlayıcı veri merkezlerine yönelmesine sebep olurken; kendi veri merkezlerine veya BT altyapılarına sahip olan firmaların güvenlik ve yönetimsel nedenlerle bulut tabanlı çözümlere olan taleplerinin de hızla arttığı gözlemlenmektedir.

Geleneksel BT Altyapısı Nedir?
Geleneksel BT altyapısı, uzak bir sunucu aracılığı ile bir ağa bağlanan masaüstü bilgisayar gibi çeşitli klasik donanım parçalarından oluşur. Bu sunucular genellikle şirket içerisinde yer alır ve donanımı kullanan tüm çalışanlar işletmenin depolanan verilerine ve uygulamalarına erişim sağlar. Bu BT modeline sahip işletmelerde veri hacmi büyüdükçe, veri depolama alanını genişletmek, daha fazla kullanıcıyı desteklemek ve hizmet alanlarını genişletebilmek için ek donanım ve mevcut kapasiteyi artırma ihtiyacı doğar.
Bulut bilişim ise, sanal barındırma imkânı sağlar. Soyut bir çözümdür ve fiziksel donanım yoluyla erişilebilir olmak yerine tüm sunucu, yazılım ve ağlar bulut aracılığı ile şirket dışında barındırılabilir. Bulut bilişimi, sağladığı avantajlar noktasında geleneksel BT altyapısından ayıran temel farklar ise;
Esneklik

bulut bilisim

Bulutta barındırılan veriler ve uygulamalar, farklı sunucular arasında eşit olarak dağıtılır. Bu sayede herhangi bir sunucu arızası yaşandığında uzun süreli kesinti veya veri kaybı önlenmiş olur. Bulut teknolojileri ayrıca daha iyi bilgi işlem gücü de dâhil olmak üzere daha fazla depolama alanı ve sunucu kaynağı sunar. Bu, yazılımınızın ve uygulamalarınızın daha hızlı performans göstermesi anlamına gelir.
Geleneksel BT sistemleri ise dayanıklılık konusunda buluta kıyasla düşük performansa sahiptir. Sınırlı kapasiteye sahip olmaları, verimlilik ve arıza sürelerine karşı direnç noktasında firmanız açısından dezavantaj oluşturabilir.

 


Bulut Bilişim’in Geleneksel BT Altyapısından Farkı Nedir?

Ölçeklenebilirlik
Bulut bilişim, geleneksel altyapıya kıyasla gelişmiş bir esneklik ve ölçeklenebilirlik düzeyi sunar. Bulut BT altyapısı isteğe bağlı artırılabilen, sanal alanı sınırsız depolama alanına ve daha fazla sunucu kaynağına sahiptir. Ayrıca, kaynaklarınız ve BT altyapınız üzerinde tam kontrole sahip olur, veri trafiğinize ve iş hacminize bağlı olarak kaynaklarınızı azaltabilir veya artırabilirsiniz. Bu, işletmenizin büyümesi için daha fazla esneklik sağlar.
Geleneksel BT altyapısı, yalnızca mevcut kaynaklarınız çevresinde kullanım imkânı sağlar. Değişen ihtiyaçlarınız doğrultusunda kapasite artırmak istediğinizde ise tek çözüm başka bir sunucu almak veya kiralamak olacaktır. Ek yazılım ve donanım ihtiyacı ile beraber iş yükünüz de aynı oranda artacağından maliyetleriniz de hızla yükselecektir.

Otomasyon

Bulut bilişim ile geleneksel BT altyapısı arasındaki temel fark, bunların nasıl yönetildiğidir. Bulut bilişimde BT altyapısı gerekli tüm donanımlarla ilgilenen, güvenlik önlemlerinin alınmasını ve sorunsuz çalışmasını sağlayan, bulut servis sağlayıcısı tarafından yönetilir. Geleneksel BT ise, şirketiniz için pahalı ve zaman alıcı olabilen şirket içinde yoğun bir yönetim süreci gerektirir. Bu da sunucularınızın düzenli olarak izlenmesini ve bakımını sağlama, yapılandırma ve güvenlik konularında BT personelinin ekstra mesai harcaması anlamına gelir.

Düşük Maliyet

Bulut tabanlı BT çözümleri, geleneksel yöntemlere kıyasla daha uygun maliyetlere sahiptir. Maliyetlerin düşüklüğü bu teknolojinin firmanıza sağladığı en büyük avantajlardan birisidir. BT ihtiyacını karşılamak noktasında bulut bilişimi tercih ederek yüksek ilk yatırım maliyetlerinden kurtulabilirsiniz. Bununla birlikte, periyodik olarak ihtiyaç duyulan bakım ve operasyonel maliyetler de ortadan kalkar. Öte yandan verinin, çağın ihtiyaçlarına karşılık verebilen modern bir veri merkezinde yer alması, işletmenizin daha verimli, kolay yönetilebilir ve üretken bir altyapıya sahip olmasına olanak sağlar.

Yüksek Güvenlik

Geleneksel BT altyapısı ile verilerinizin güvenliği tamamen sizin kontrolünüzdedir. Yerel ağınıza fiziksel olarak bağlı olan BT altyapınızın, ilgili departmanlar tarafından 7/24 yönetilmesi gerekir. Ayrıca, doğru güvenlik stratejilerinin ve veri kurtarma sistemlerinin uygulanmasını sağlamak için önemli miktarda zamana ve yatırıma ihtiyaç duyarsınız. Bulut teknolojisinin sunduğu Disaster Recovery ve Backup çözümler sayesinde, verilerin güvenliği ve sistemlerin kesintisiz çalışması sağlanır. Dolayısıyla işletmeniz, altyapınızda yaşanabilecek olan herhangi bir aksaklık, siber veya fiziki olası bir tehdit karşısında veri kaybı yaşamaz ve iş süreçleriniz kesintisiz bir şekilde devam eder.

Yüksek Verimlilik

Cloud hizmetleri homojendir. Bu özelliği ile şirket içi ve dış kaynaklardan elde edilen veri ve bilgilerin kolektif bir biçimde paylaşılmasına ve kullanılmasına olanak sağlar. Bu sayede, firmanız iş süreçlerinde maksimum düzeyde verim sağlarken; müşteri ve veri yönetimi gibi kritik konuların takibi noktasında da yüksek performans sergilersiniz.
Fonetsan, kesintisiz çalışması gereken akıllı işletmeler için profesyonel bir Cloud hizmeti sunarak doğru çözümler üretir. Dağıtım, tedarik ve satış operasyonlarını yürüten, müşterinin davranışlarını anlamayı hedefleyen araçlar Fonetsan’in Cloud platformu üzerinden çalışarak hem müşterilere hem de kurumlara kesintisiz bir deneyim sunar. Günlük hayatımızın içinde bize dokunan birçok firmaya global standartlarda, kaliteli ve profesyonel hizmet vermeyi gelenek haline getirmiş Fonetsan’in Telehouse Istanbul Veri Merkezi, güçlü referanslara dayanan Cloud Servisleri ile iş sürekliliği ve kesintisizlik sağlarken iş süreçlerini akıllı hale getirir.

Windows 8 ve Windows Server 2012 öncesi işletim sistemlerinde, uzaktan kod çalıştırılması konusunda yeni bir açık tespit edilmiştir.

CVE-2019-0708 kodlu açık kullanılarak, 2017 yılında büyük sorun oluşturan ve Network bazında bulaşan Wannacry türevi Crypto saldırılarının gerçekleştirilmesi ve yaygınlaşması beklenmektedir. (Çeşitli Hacker gruplarının bu konuda çalışmaları olduğu gözlenmiştir.)

Bu sebepten ötürü Microsoft, desteğini tamamen kesmiş olduğu eski işletim sistemlerine dahi açığı kapatan bir yama yayınlamıştır.

Microsoft Windows XP
Microsoft Windows Server 2003

İçin aşağıdaki URL'ye giriş yaparak, İşletim sisteminize uygun alanda "Security Update" şeklinde ilerleyebilir ve uygun Güvenlik yamasını indirebilirsiniz.

https://support.microsoft.com/en-us/help/4500705/customer-guidance-for-cve-2019-0708

NOT: SP duyarlıdır. Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 2 için olan yama, Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 1 üzerinde yüklenememektedir.

Microsoft Windows 7
Microsoft Windows Server 2008
Microsoft Windows Server 2008 R2

İçin aşağıdaki URL'ye giriş yaparak, İşletim sisteminize uygun alanda "Security Update" şeklinde ilerleyebilir ve uygun Güvenlik yamasını indirebilirsiniz.

https://portal.msrc.microsoft.com/en-US/security-guidance/advisory/CVE-2019-0708

NOT: SP duyarlıdır. Microsoft Windows Server 2008 R2 Service Pack 2 için olan yama, Microsoft Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 üzerinde yüklenememektedir.

Hızlı işlem görebilmeniz için en yaygın işletim sistemleri ve Güvenlik Yaması indirme URL leri aşağıdadır;

Microsoft Windows 7 64-bit Service Pack 1 - İndir
Microsoft Windows Server 2008 R2 64-bit Service Pack 1 - İndir
Microsoft Windows Server 2008 R2 64-bit Service Pack 2 - İndir

Servis Seviyesi 3 ve Servis Seviyesi 4 hizmeti sahibi olan müşterilerimiz, yamanın uygulanması için burayatıklayarak tarafımıza bir E-Destek bildirimi oluşturabilir.

İyi çalışmalar dileriz.

Değerli müşterimiz,
Bilindiği üzere 1 Sıra No’lu Elektronik Defter Genel Tebliğinde (http://www.gib.gov.tr/node/88458) e-Defter kullanıcılarının uyması gereken muhafaza ve ibraz sorumlulukları belirtilmiştir. Her ay düzenli olarakhazırladığınız E Defter dosyalarınızın, TTK gereği 10 yıl saklanma
zorunluluğu olduğunu hatırlatmak isteriz. E Defter dosyaları (Yevmiye, Yevmiye Beratı, Onaylı Yevmiye Beratı, Kebir, Kebir Beratı, Onaylı Kebir Beratı) GİB portalına yüklendikten sonra, 10 yıl süreyle her zaman erişilebilecek şekilde yedeklenmeli ve bu yedekleme şirket politikası haline
getirilmelidir. E Defter dosyalarının kağıt çıktıları geçerli olmadığı için yedeklemenin güvenli ve kontrollü bir ortamda yapılması, uzun vadede sorun yaşanmaması açısından önem taşımaktadır. Kişisel bilgisayar, USB bellek, harici disk vb. ortamlarda tutulan yedeklerin 10 yıl süreyle sağlıklı
şekilde saklanması riskli olduğundan, E Logo’nun yedekleme altyapısının kullanılması güvenli olacaktır. E Logo entegratörlük hizmeti, yüklediğiniz E Defterlerinizi 10 yıl süreyle sizin adınıza saklamakta, dilediğiniz zaman indirebilmenizi sağlamaktadır.
Geçmişte oluşturulan ve gelecekte oluşturacağınız E Defterlerinizin yüklenmesi için aşağıdaki adımları takip etmeniz yeterlidir.

e-defter Yedekleme Dokumanı

Netsis Client 10060-10061 Hatası Çözümleri

  1. İlk adım server’a ulaşılıp, ulaşılamadığının kontrol edilmesidir.

 Client’in server bağlantısını dos command prompt’a çıkarak  PING komutu ile test ederiz.PING komutunda Server’ın IP’si değil Server’ın adı kullanılmalıdır.Örnek komutèPING SERVER_ADI

Bu komuta yanıt almalıyız.Eğer bu yanıtı alamazsak yani reply from... yerine Request timed out(Zaman aşımı) cevabı dönerse sistem yöneticisine başvurulmalıdır.

  1. Server’a ping atıldığında ping komutuna yanıt olarak server’ın IP’si dönecektir.Söz konusu dönen IP’nin Server’in gerçek IP’si olup olmadığı ana makinada yani server’da dos komut ekranında IPCONFIG komutunu çalıştırmak suretiyle kontrol edilir.

 

İki IP birbiri ile uyuşmaz ise client olan makinada  “C:\Windows\System32\drivers\etc” dizininde ki Hosts doyasının içeriği kontrol edilmelidir.Host dosyası notepad ile açılarak ana makina için girilmiş eski kullanılmayan  bir IP girişi olup olmadığı kontrol edilir.Host dosyasında ana makina için yanlış bir kayıt olmaması veya hiç kayıt olmamasına ragmen ping sonucu dönen IP yanlış ise sistem yöneticisine başvurulmalıdır.

Host dosyasının başında # işareti olmamalıdır.

  1. Client kurulumunda yada netsis kısayol’una tıklanıldığında socket error 10061 connection refused alınırsa

Netsis kullanıcı servisi stop olmuş yada hiç install edilmemiş olabilir.

Servis stop olmuş ise start edilmelidir.Servisin durumu başlat\çalıştır bölümüne services.msc yazılmak suretiyle kontrol edilebilir.

Eğer hizmetler içinde netsis kullanıcı servisi yok ise, dos komut isteminde Netsis’in kurulduğu olduğu dizinde servis klasörü içinde bulunan ilgili exe install edilir.4.0 sürümü için bu exe Netusrc40 , 5.0 sürümü için ise Netusrc50 dir. Install komutu ènetusrc50 /install

  1. Netsis’in kullandığı portlara terminallerin(client) erişimi kontrol edilmelidir.

Netsis’in kullandığı portlar :

         Netsis 4.0 sürümü için

SQL.....................................:    1433 (Sql’in standart portudur.Ancak server dinamik IP alabilir.SQL’in portundan emin olmak için SQL configuration manager’dan port kontrol edilmelidir.Bknz EK 1)

                   Netsis Kullanıcı Servisi 4.0..........: 2010

         Netsis 5.0 Sürümü İçin

SQL.....................................:    1433 (Sql’in standart portudur.Ancak server dinamik IP alabilir.SQL’in portundan emin olmak için SQL configuration manager’dan port kontrol edilmelidir. Bknz EK 1)

                   Netsis Kullanıcı Servisi 5.0..........: 2015

Netsis 7.0 Sürümü İçin

         Netsis Kullanıcı Servisi 7.0..........: 2020,1433,2023

Netsis Kullanıcı Servisi portu:

9.0 seti için         2022

8.0 seti için         2021    8.0 udp:1434

7.0 seti için         2020

5.0 seti için         2015

4.0  seti için        2010

Sso portu            2023

Sql’in default portu  1433

Bu portlara erişim kontrolü dos komut ekranında TELNET kullanılarak yapılabilir.Ancak client makine vista işletim sistemi ve üstüne sahip ise telnet komutu kullanıma açık gelmez.Açmak için program ekle kaldır menüsünde ki windows özelliklerini aç/kapa tıklayarak gelen ekranda “telnet client” seçilmelidir.

Örnek telnet komutè TELNET SERVER_ADI 1433

Komut başarılı ise aşağıdaki gibi boş bir ekran görülür. Boş ekranı göremezseniz server’ın ilgili portuna bağlantı başarısızdır.Bu durumda ana makinada firewall ayarları kontrol edilmelidir ve gereken portlar açılmalıdır.Firewall-inbound-new rule –tcp,1433 izin ver.

Ana makina olarak XP SP2  veya XP SP3 kullanılması durumunda Portların açılması

Bu durumda window işletim sistemi güvenlik duvarında kullandığımız portları kapatacaktır.

Aşağıda ki komutları ilgili ana makinada dos komut ekranında sırasıyla çalıştırıp kullandığımız portlar açılmalıdır.

netsh firewall set opmode mode = ENABLE exceptions = ENABLE

netsh firewall add portopening tcp 1433 "SQL For NETSIS" enable subnet

netsh firewall add portopening tcp 2010 "NUC 4.0 For NETSIS" enable subnet

netsh firewall add portopening tcp 2015 "NUC 5.0 For NETSIS" enable subnet

Ana makina olarak Vista veya Windows 7 kullanılması durumunda Portların açılması

         Yine windows güvenlik duvarı portları kapatacaktır.Dos komutunda kullanacağımız komutlar aşağıdadır.

                   netsh advfirewall firewall add rule name="Netsis 4.0 Kullanıcı Servisi" dir=in action=allow protocol=TCP localport=2010 profile=any

netsh advfirewall firewall add rule name="Netsis 5.0 Kullanıcı Servisi" dir=in action=allow protocol=TCP localport=2015 profile=any

netsh advfirewall firewall add rule name="SQL 2005 Erişimi" dir=in action=allow protocol=TCP localport=1433 profile=any

netsh advfirewall firewall add rule name="SQL 2005 Browser Servisi" dir=in action=allow protocol=UDP localport=1434 profile=any

         Not: Ana makinada windows harici bir firewall kullanılıyor ise ayarları için sistem yöneticisi ile görüşülmelidir.

  1. Netsis registry ayarlarının yanlış olması durumu

Yukarda ki tüm kontroller tamam olsa da client makinenin registry’si gözden kaçırılmamalıdır.

Çalıştır’a regedit yazılarak registry editor açılır.

32 bit makinalarda èHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NETSIS\

64 bit makinalardaè HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432\NETSIS

Yukarda ki path’lerde ticari, personel, demirbaş gibi keylerde yazan VeriTabanıSunucusu anahtarında ki server adının doğruluğu kontrol edilmelidir.

Connection hatalarında sunucu adı,1433 yazılarak sorun giderilebilmektedir.

  1. SQL server’in Instance olarak kurulması durumunda;

Normalde kurulması gerekli olmayan SQL client kurulması ve alias(takma ad) olarak makine adı\instance şeklinde bir tanımlanması gerekebilmektedir.

Alias tanımı sql configuration manager üzerinde SQL Native Client Configuration seçilip sağ tarafta sag klik menüsünde new alias’a tıklanmak suretiyle tanımlanabilir.

EK 1 : Sql Configuration Manager’dan  sql portu kontrolü

  • Sql configuration manager açılır.
  • Birden fazla instance kurulmuş ise hangi instance kontrol edilecek ise Server network configuration menüsü altında o instance için Protocols For “instance adı” seçilerek yan menüden TCP/IP üzerine çift klik yapılır.

Not: TCP/IP Enabled olmalıdır.

Bazı serverlarda computer management altında services and applications altında yer almaktadır.

  • Gelen ekranda IP adresses sekmesine geçilir.

SQL’in Sabit IP kullanması için TCP Dynamics Ports parametresinin tüm IP adresleri için boş olması gerekmektedir.Eğer bu alanda sıfır rakamı var ise server dinamik IP kullanıyordur.

Kullanılan port yine tüm IP’ler için TCP port sekmesine yazılır default’u 1433 tür.Eğer bu port değiştirilirse yeni portu dinlemeye geçmesi için sql server hizmeti ilgili instance için restart edilmelidir.

                  

LX-350 Türkçeleştirme işlemi için aşağıdaki işlemleri takip edebilirsiniz;"

-Yazıcıya alacağımız ayar dökümü için boş bir kağıt yerleştirelim. 
-Yazıcı açık konumdayken aynı anda "LF/FF" ve "Load/Eject" tuşlarına basalım. 
-Ardınan bir defa "Load/Eject", 
-Bir kez daha "Load/Eject", 
-Ayar dökümü yazdırılmaya başlayacak. 
-Yazdırma işlemi bittikten sonra yazıcının son yazdığı bilgi "Character Table" olana kadar "Tear Off" tuşuna basalım. 
-"Character Table" menüsüne geldiğinizde "Character Table" nin değeri "PC857" olana kadar "Load/Eject" tuşuna basalım. 
-"Character Table" değeri "PC857" olduğunda"LF/FF" ve "Load/Eject" tuşlarına aynı anda bastığımızda cihazdan gelecek sinyal sesi ile Türkçeleştirme gerçekleşmiş olur.[/toggle]

Netsis Hareketi olmayan stokları siler

HAREKETI OLMAYAN STOKLARI LISTELER..:

SELECT * FROM TBLSTSABIT
WHERE
STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSTHAR )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSIPATRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOKKODU ,'') FROM TBLSEVKTRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLTEKLIFTRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSAYIM )

HAREKETI OLMAYAN STOKLARI SILER..:

DELETE FROM TBLSTSABIT
WHERE
STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSTHAR )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSIPATRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOKKODU ,'') FROM TBLSEVKTRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLTEKLIFTRA )
AND STOK_KODU NOT IN ( SELECT ISNULL( STOK_KODU ,'') FROM TBLSAYIM )

HAREKETI OLMAYAN CARILERI LISTELER..:

SELECT * FROM TBLCASABIT
WHERE
CARI_KOD NOT IN ( SELECT ISNULL( CARI_KOD ,'') FROM TBLCAHAR )

HAREKETI OLMAYAN CARILERI SILER..:

DELETE  FROM TBLCASABIT
WHERE
CARI_KOD NOT IN ( SELECT ISNULL( CARI_KOD ,'') FROM TBLCAHAR )

EXEC sp_resetstatus'dataismi';
ALTER DATABASE dataismi SET EMERGENCY
DBCC checkdb('dataismi')
ALTER DATABASE dataismi SET SINGLE_USER WITH ROLLBACK IMMEDIATE
DBCC CheckDB('dataismi',REPAIR_ALLOW_DATA_LOSS)
ALTER DATABASE dataismi SET MULTI_USER

NETSIS E-DEFTER UYGULAMASI

MUHASEBE AKTARIMLARININ MUHAKKAK EVRAK BAZINDA YAPILMALIDIR. AKSİ TAKDİRDE GÖNDERİM SAĞLANAMAZ.

TARİH BAZINDA YENİDEN NUMARALANDIRMA

  • Muhasebe Modülü – İşlemler – Tarih Bazında Yeniden Numaralandırma – İlgi Ay Kodu Seçilir Ve İlk Fiş No Alanına Önceki Ayın Son Fiş No’su Ardından Tamama Basılır.

KANUNİ DEFTER BASIMI

  • Muhasebe Modülü – Raporlar – Kanuni Defter Basımı – Yevmiye Defteri – İlgi Ay Kodu Seçilir Ve Resmi Basım İşaretlenir Rapor Butonuna Basılır.

E-DEFTER HAZIRLIK İŞLEMLERİ

  • Muhasebe Modülü – Raporlar – E-Defter – E-Defter Hazırlık – Yılı Seçiniz Ardından İlgili Ayı Seçiniz Ve Mevcut Belge Bilgileri Yeniden Oluşturulsun Kutusunu İşaretleyerek Tamam Butonuna Basınız.

                      

E-DEFTER KONTROL İŞLEMLERİ

  • Muhasebe Modülü – İşlemler – Hızlı Bilgi Değişikliği – Yevmiye Detay Değişikliği – İlgili Ayı Seçiniz Ve Tarih Aralığını Belirtiniz.

Belge Türü, Belge No, Belge Tarihi, Ödeme Türü Alanlardaki Eksikleri Tamamlayınız Ardından Değişen Bilgileri Sakla Butonuna Basınız.

Not.:Oturumsüresi vardır 5 kayıtta bir sakla

butonuna tıklayınız.

E-DEFTER ONAYLAMA İŞLEMLERİ

  • Muhasebe Modülü – Raporlar – E-Defter – E-Defter Onaylama – İlgi Ayı Ve Yılı Seçiniz Ardından E-Defter Oluşturup Butonuna Basınız. Oluşan E-Defterlere Sağ Tıklayıp E-Defter Görüntüle Tıklayıp Kontrollerimizi Sağlıyoruz.

Problem Yok İse/Al Butonuna Basın Çıkan 2 Uyarıya Tamam Diyoruz Berat Gönderimi Yapıldı Mesajının Ardından Gönder/Al Butonuna Basın Onaylandı Mesajı Gelecektir. Artık Defterlerinize E-Defter Görüntüle Diyerek Onaylanan Beratların Çıktılarını Alıyoruz.

Ayrıntılar için... http://www.facebook.com/fonetsan 

 

 

Sizde hemen sayfamıza katılın, bilişim dünyasının haberlerini güncel olarak takip edin.

 

Subscribe to this RSS feed
Fonetsan

FONETSAN
Technology Consulting Project Company

FONETSAN Information Technologies and Engineering Inc. aspect; We have become one of the few technology solutions companies of Izmir together with you, our esteemed business partners, on this path we started in 2000. In this process; We have signed many valuable projects. We are proud to serve you by taking part in projects that lead to results with strong brands, including Turkey's leading projects. In order to be able to provide you with more comprehensive and professional services, FONETSAN A.Ş. We continue on our way.

 

Recent News

All News

Our Working Hours

Monday - Friday
09:00 - 18:00
Saturday
09:00 - 14:00
Sunday
Closed